2012年2月4日 星期六

一屋四味,藍光碟機。

今天chacha1222、rickyfab和他朋友上左黎小弟處吹下水,
可惜chacha1222早走左,咁見炸左咁耐戲,
都係時候玩D過癮野。

所以拎左另外三部原裝的BD機出黎,玩下A/B TEST,
分別為:
DENON 3800 (改了2粒交流電容)
OPPO 93
CAMBRIGE 751BD
PIONEER LX55

DSC_5029.JPG

先玩CD比較(LX55沒有參與)
小弟感覺:DENON 3800-->CAMBRIGE 751BD-->OPPO 93
OPPO 93一開聲已經可以收工,人聲比較硬、緊同惡,高音有力突出同埋身,音場層次平面,
只是可以叫有聲出但不好聽。
CAMBRIGE 751BD 比較響亮,比較生硬同數碼,不耐聽,真係估唔到會咁,只叫好過93少少,因為音場層次沒93咁平面同粗。
DENON 3800相比前兩部,比較耐聽自然有肉,音場層次感好,高音圓滑而且不粗不刺耳,人聲耐聽同沒有數碼味,交響樂的層次不會雜亂,尾音自然,音樂感好。

DSC_5031.JPG


再黎玩一下BD比較,用LADY GAGA BLU-RAY的《Telephone》做了四部機比較。
小弟感覺:
影像:PIONEER LX55-->DENON 3800/CAMBRIGE 751BD--->OPPO 93
音效: DENON 3800-->PIONEER LX55-->CAMBRIGE 751BD/OPPO 93


先講影像
,OPPO 93明顯比較粗糙同有暗位NOISE,線條不平滑,解像感最低。
751BD同3800效果表現差不多,風格很似,用色自然,NOISE少。
LX55一貫先鋒風格,線條最為銳利,NOISE少,景深好,更勝751同3800,其實一早估到,先鋒強項畫面好。
四部中最差93,而其餘三部不是差距很大。

音效方面,3800明顯最好,耐聽飽滿鬆容有肉,BASS最有彈性和層次變化,自然靚聲,人聲質感厚密。
LX55就一貫先鋒的強力空間感,一開聲感覺風格和其餘三部不同,人聲好空間感,有最好的空間殘響,可惜音效比較響亮同緊,
BASS收得快點同實,少了彈性而且不久耐聽。
751BD同93的音效相約,分別是93 BASS埋身而751 BASS會遠一點,而因93的BASS比較大力同硬,
變化比751的少,因此751應該會好一點,其他就差不多了。

沒有留言: