2009年7月27日 星期一

SUNFIRE SUBWOOFER HRS-8入手+小報告





大家好,今天又有少少野分享,順路毒一毒大家上路!



好大個O,大家估下係咩來。




無錯,又係SUNFIRE HRS-8,8吋細細隻,SIZE最岩我,E期好多C兄都去換SUNFIRE的SUBWOOFER,咁我去跟大隊去試下啦。



大家可以看看佢同隻Blu-ray個size的分別,真係細細隻大大力。
當然岩岩講我跟大隊加入SUNFIRE,但我之前都去試聽過佢,SUNFIRE係一間專門產生SUBWOOFER的公司,當然比較專門,而且歷史唔短,當然口牌一流,有很多用家對它都表示讚賞。
而SUNFIRE的SUBWOOFER係走包圍感的風格,如果你是追求打心口的感覺,就選M&K、威力登....等等吧,它不能比到你打心口的感覺的,但換來的是一種極低頻的包圍感,這是一種感覺,一種震盪感。




HRS-8個玉背



我用E兩部垃圾機去做個小測試





當然有試一下我的最愛BD




好吧!我插好晒線後,當然係要試一試啦。不過時間關係,HRS-8只係順手放係地度,而且SUB仔係冇去精心調整過,AV AMP也沒有去調整配合它,所以這只係一次初步的試探。




之前我一直冇用SUBWOOFER的,原因我覺得一般SUB仔個效果只係一舊舊的低頻,我一睇到就覺得好烘好難聽,完全影響左其他喇叭個音色同音場,當然 果一些SUB仔都係一般入門貨色,而我一直用喇叭做埋低頻的動作,叫做聽得我開心又有D仁頻感又,不過如果說到好低的低頻就完成冇野出,最後決定搵一隻真 係聽到超低頻而且岩我口味的SUB仔,而SVS本身真係好正好吸引,不過太大了,我係睡房放唔到,最後聽左SUNFIRE隻HRS-8,效果唔錯,是我的 口味。

(小報告)
初步試後感覺,包圍感不錯,低頻的感覺是一陣一陣而來的,有層次也有勁度,看左幾套戲後覺得個感覺好好,係好正好 有包圍感的低頻,而且反應幾快,唔會一舊舊咁出黎,動態的低頻連接感做得好好,係有輕重之分,我之前聽過其他一般入門的SUBWOOFER,它們都係令我 覺得好煩好硬的感覺,說真點如果用哪一些SUB仔,我還是覺得唔用SUB仔比較好,但SUNFIRE果種感覺就唔同,係極低的超低頻化包圍感,令我覺得有 比冇用SUB仔更好,而有了它的配合令睇戲時的震撼感大大提升,當然因為我係睡房玩,唔可以開到地動山搖,不過已經感覺張床好震了。
如果再慢慢SET一下它,相信發揮更好。















我最後放佢入左去中間個位度,SIZE岩岩好,遲下會再加黑麻石同落釘。


好似亂左少少,D線露晒出來>.<



睡房用左佢,真係可以床震






謝謝大家睇我個小報告





沒有留言: