2009年8月1日 星期六

順手搞一搞部32吋LG LCD




我順手幫部垃圾32吋LG LCD校左一次,
不過本身佢色溫同色彩管理的功能十分簡單,而且是沒有色彩管理的功能。
所以色溫校到最尾都係同標準有小小差距,而色域方面就調整唔到了,不過本身部LCD色域同709差距不大,而且色都算準確,所以影響好少。

經過花時間的校正後,雖然一定唔似我睡房部KURO可以校到極少偏差,但最後部LG LCD個數據都可以接受,2.2GAMA是達到的,而色溫就接近D65,不過低亮度時色溫就升到D93.....這方面已沒有辨法校正了。

之後再用PS3播一下BLU-RAY,哇....感覺都OK喎,
起碼我睇得順眼,自然又有層次比到出黎,之前個SETTING我一邊睇一邊...唉.......
不過校正過後部雞雞LCD都可以值得一看,感覺有3成提升,原來一部LCD校正過後感覺都唔差的,感覺部雞雞LCD校正前與後個分別比PDP更明顯同大。





































沒有留言: