2009年9月9日 星期三

黑麻報告

  • 今次拎左三塊黑麻石返屋企,加左落前置同十仔到。
  • 之後聽左幾首歌,一開聲果下已經覺得有點同之前唔同,之後聽落覺得人聲出左點、描寫力好左點、音場闊左,高音展延好左,低音實左點,是整體性好左,不過唔係話好鬼大提升果種,少少唔同啦(怕比人話我又誇大^^"),當然平平地可以一試的。

  • 之後試埋十仔睇BATMAN入面劫車果段,感覺低頻快左同猛左一點點,但因為我之前煲左成晚,同搞左十仔係新位置,所以低頻係同前幾日唔同左,所以我覺得唔到個改變,只係NOW開始低頻掃上身。

  • 總結:現在個聽歌感覺真係好聽左

  • 不過黑麻石真係好重....我拎完返去隻手有D震....






1 則留言:

匿名 提到...

What is the price of 黑麻石? Where can I buy it? Because I want to make a Hifi 音響架. Thanks ching.

hazelhenry203@yahoo.com.hk