2009年9月1日 星期二

[線材]QED Silver Reference SR-SW Subwoofer Cable 用後報告



QED Silver Reference SR-SW Subwoofer Cable 用後報告

昨晚把這條QED Silver Reference Subwoofer Cable插上SUBWOOFER M&K KX-12後,立即試了用PIONEER 05FD播一下SUPER HIVI CAST的測試BD碟。
接著試聽了一首歌(S-HIVI CAST的其中有好多麻甩佬吹奏果隻)
可能本身之前只插紅白線所以比較起黎差別真係好多大,當然紅白線因為太渣也是重大的關係。
而現在注波好似冇晒,而且收尾快,層次比之前提升左好多,相比之前係聽落一舊舊低頻,搞到好BOOT好似有注波感覺咁,冇層次又冇大細力低頻,現在就完全唔同晒細節左好多,低頻的層次同高低係跟住首歌曲去,當時我係之前條用紅白線比較啦。
我相信再煲一排會有更好效果,而且現在我也把十仔對向牆玩BACK FIRE,效果不錯,現在十仔也開始RUN IN上了。




沒有留言: