2009年11月13日 星期五

[小報告] 美色牆蘇的效果

搞左好耐終於安裝好了,花左好多時間/.\......可能我新手唔識搞

之後立刻播CD,播隻我E排日日聽的CD,
點知一開聲......... 我哇!!左出黎
咁好聲既?明顯..好明顯同之前唔同左,
背景淨左,力水好左、背樂真實左而且樂器分離感好左,
人聲暖左D質感同齒音強左,D齒音真係好正
音場都大左@@ 之前樂器例如:鋼琴 現在相比之前真實左好多
似真鋼琴D聲 其他樂器正左好多

聽到我好HIGH TIM
我估唔到D電可以咁大影響,決定努力投資電
還有個畫面都有唔同左,我遲D再講
真係成部機都升晒LV咁正呀.....

次後試左睇BD個效果
在畫面方面係光左DD,D色飽和度高左DD,雜訊就冇改善
整體分別唔大。
聲音方面,個高音去得闊左D,睇大場面大音壓更有安定感,但整體分別都係唔大。
SUB仔方面,改用直插牆身方法,低頻狠左同勁左一 點,但整體分別唔叫好明顯。

所以我覺得聽2CH分別最大










沒有留言: