2009年12月5日 星期六

[線材] Synergistic RCA報告





大家唔好誤會上圖對RCA係之前團購果一對Synergistic AV Décor RG-59,因為前幾天係POST76周年台慶版聚時,HP2210版主拎左對比上次團購Synergistic RCA再高一級的RCA出拎,咁我緊係拎黎睇下啦,眼看個線身同之前唔同左少少啵,而且個RCA頭一睇知係好野來,問問之下原這對係比之前對Synergistic AV Décor RG-59高一級的款式,最後HP2210兄借左對比我玩玩。


咁我緊係覺得正啦,我最鐘意試鐘,返到屋企我緊係拿拿臨一野插落去部05FD BDP同AV AMP LX71度試下同我換左冇耐的SUPRA HDMI來個A/B比較啦,但點解個對線個RCA頭咁難插入去既?? 我研究左好耐.......原來係個頭要扭鬆先入到 咁樣就可以插到部機緊緊。


我比較左好耐在同一隻CD身上,感覺這對RCA線的平衡音色很好,唔會太過偏重某一邊頻段,想要聽的細緻也可以給到 你,其背景音場也唔細,背樂興人聲的前後感明顯,音訊結像銳利,而中頻厚暖的感覺與之前團購的Synergistic AV Décor RG-59差不多,但是其餘方面的平衡度與音色就再比較好。


但大家估唔到的是這對Synergistic RCA的效果同我自身的SUPRA十之接近,我A/B比較了它們而分別在HDMI與RCA上,點知兩者音色極為相近,當然這是在我系統上的感覺,等我玩多幾日再看看如何先。








Part 2

今早我插左落部ONKOY 5007度TEST,
之前係我自己部71度感覺係同SUPRA好相近的效果,
木耳感覺這對RCA是平衡度不錯的,
而用在5007身上,在HDMI的PURE MODE與RCA IN PUT比較下,
RCA IN PUT的音質更為沉厚,人聲比用HDMI時感覺出了一些。
整體平衡度好而人聲也沉厚。


沒有留言: