2010年1月12日 星期二

[影音] DOUBLE RUN DIY PC小評




※以下係我主觀意見,睇下好了。
俗語有話『導人向善』,但yazhou兄就成日導我升仙,成日拎埋D毒蛇比我試,慘無人道丫....

我好貪心,鐘意搵一D性能比好高的線,
而之前用左yazhou兄果條神秘PC後,感覺很好,器材明顯提升左好多,由其聽歌個感覺改善左
我一直都覺得用PIONEER AMP有個唔太好的問題,就是比較薄聲,雖然分析力好高,不過如果用它來聽歌仔,會乾左D。
所以我搞左好耐係線方面,用完Northwire 18A double Run同其他野去夾,終於調到AMP聽歌的感覺不錯,柔軟又帶甜、分析力好又夠密度,對我E位非兩聲道玩家來講都叫好夠聽了。
不過yazhou兄話想試下用我本線插AV AMP的同款由他所整給我的PC,再搞一條DOUBLE RUN(孖線)出來試下,
因為知條線本身夾我口味,所以一試也可以,而我緊係想知咩分別啦。




咁就過左幾日,yazhou兄整好了而且煲制過一排,昨天專登黎拿比我
昨晚夜深人靜,我難以入睡,決定拎隻CD黎聽聽,但醒起yazhou兄條DOUBLE RUN Y線,我就立刻把AV AMP換上這條DOUBLE RUN。



一開聲一聽.....掂啵....一開聲就知好左,
密度高一點、中頻量好左,音場深左同結像好左,不過中頻比較突出,聽人聲就幾爽,聽其他我就唔識分了。
都係幾明顯.....不過我又諗起不如連拖板果條都換埋yazhou兄之前整果條single run啦,
咁我之後換埋牆蘇去拖板果條PC,
結果提升仲明顯得很....中頻量好勁,密度高,小厚....D人聲鼻音重左好多(真係好重)
E個感覺我就鐘意,我口味怪
密度、中頻、音場同結像再提升左....
由其人聲鼻音同密度高左,但尾音量就同之前差不多
播蔡琴隻CD,感覺提升左好多,因為之前聽落覺得蔡琴把聲密度同栗力感表現唔出蔡琴她中頻的厚量,所以我好怕拎蔡琴隻CD聽,因為AV AMP播得一般。
不過現在竟然好左比之前,密度高,小厚、中頻量好,完全表現到蔡琴把聲出來,我忍不住聽左好耐,
而且低頻有跳彈力左,鼓聲落得深左而唔會拉尾,GOOD 啵
當然比起各位C兄既大蛇,小毛見大毛啦
我玩小蛇都夠了

而畫面方面就光左一點.同之前暗位比較黑(因SPURA HDMI係咁特性).而現在就平衡返.d色出左.但可以講平淡左。


※以上係我主觀意見,睇下好了。

沒有留言: