2010年6月16日 星期三

調音工具之寶

DSC_1233 拷貝.jpg



DSC_1227 拷貝.jpg


DSC_1229 拷貝.jpg


DSC_1230 拷貝.jpg








圖/文:鐵心心 ANSON

如上圖所看正是使用方法,
但要說效果前大家要留意自己的機的讀轉盤是否太薄,
因為薄盤是不可使用的,會因調音碟太輕出現卡盤情況,
我自己就奶左野........好彩冇壞.....
不過我堅持之下都用到佢去play CD,但讀BD一定會卡機......

各位C兄

BD機係用唔到佢播BD,
有好大機會會卡碟死機,

由其是用PIONEER 05FD,
壞左唔好搵我......

不過PLAY CD就沒有問題,
可能CD個轉速慢? CD薄D ???


在CD上使用的感覺:
效果驚為天人........就係假
不過真係明顯提升同改變,
第一下我感覺係比之前慢左,但分析力仲保持,
慢得黎厚重左,定位感準確左,結像力提升左,
而且慢得黎係音樂感大左,真係好Q正
聽到我訓唔著,樂器定位感準到離晒出黎係身旁遊盪。

包你用左會覺得部CD機升左幾級



在BD上使用的效果:

我成功試過混係BD上播,
效果唔多見到,
影像比較淡光了一點,
NOISE和銳度差不多,
不過就出現輕微LAG跟不上畫面的問題(減慢左影像順度?)
聲音上也沒有特別感覺,
所以係BD上用同唔用係冇咩所謂。

沒有留言: