2009年7月3日 星期五

用左先鋒AMP個MCACC後

昨 天本人再一次用咪去自動AUTO SET一次自己部LX71,個FULL AUTO MCACC出黎個感覺係有增長,之前沒有調整的SET聽CD時比現在調整了的MCACC在人聲方面平淡了點,少了點起伏感同勁度,高頻的樂器聲分離感好 了,而在睇BLU-RAY方面,音場連接感提升了點,可能LX71中的FULL BAND PHASE CONTROL可以修正不同的喇叭組合的音色差別,令它們更平衡。

雖然兩個SETTING出來效果第一下聽落唔係存在巨大分別,但聽落去是有一些奇妙的改變的。
用P記AMP的朋友可以一試,而且高手們更可以作人手調整,效果更佳。



而我之前冇用MCACC,咩都冇校就用,
而尋日睇完HIVI後又心思思去搞下,
搞完後一睇蜘蛛俠3,D包圍同連接感好左,
最鐘意蜘蛛俠3綠魔仔追殺Peter一段中,綠魔仔掉出幾隻跟蹤炸彈時,
果一下炸彈飛埋黎時果一下好正,好似掉埋我面度咁一樣。


沒有留言: