2010年6月19日 星期六

[影音] 幫05FD換下隻SD卡同玩沙紙



第一步當然係拆開部05FD,不過因為要拆走DAC塊板,之後再拆視頻晶片組的電路出黎,但注意因為HDMI的位置有一粒羅絲是需要用很細少的十字羅絲批去除掉的。
到見到視頻晶片組的電路時,就會見到上圖的SD卡位。






之後都係甩羅絲,再把電路拉起一下,這樣就可以抽出舊有的SD卡,本身05FD的SD卡是PANASONIC的256MB,不過事實上你比05FD用4GB定256MB,其實都不太影響,重點是你張卡讀入速度要夠快。



不過唔好唔記得把本身05FD所用的SD卡插入PC,因為要BACK UP返入面個檔案,再過落新卡度。



上圖就是卡內本身的檔案,容量為1.4MB,SD卡格式是FAT。




我自己準備左的新卡是PANASONIC的4GB,是CLASS 4 一秒20MB/S。當然搵張CLASS 6最好啦。



之後緊係插返入去啦。




我見有時間,貼埋近期POST76好多C兄都有玩的磨沙紙大法,希望有少少改善。




SD卡結果:開機差不多,LOAD碟速度快左20%左右。按制反應快同順左,BD Menu也反應快左。





磨沙紙大法結果:

聽CD,一開聲聽歌感覺同之前好唔同.....
好似食左兩碗豬油咁.....好慢好慢聲@_@
,人聲正,再聽真覺得雖然人聲慢左有感情左,不過背樂好似冇之前咁出(慢左??柔左??),
而且低頻好似量少左。但過左兩天RUN IN後竟然快返到同正常時差不多,低頻也回復返,但結像同定力也好左,係少左雜訊,聲音突出左。

播BD就真係勁,個畫面D色好突出好實好正,雜訊好少,好立體。景深一流,不過又有可能岩岩我部BD機RUN IN返,所以感覺大。

而BD音效方面,分析力,空間感,定位也好左,不過我又覺得太乾淨,但係AV立場上,應該係好事掛。

沒有留言: