2010年6月26日 星期六

[合併擴音機] AV AMP改純銀+磨沙紙 之強身健體




之前小弟部BDP改左用純銀接線後威力大增,聲畫令人感動。
所以今次決定改埋部AV AMP PIONEER LX71個接線位,
其實本身部AV AMP都係好久之前改左IEC座同用左鍍銀紙,
感覺本身也很良好。
不過本身的IEC座不是什麼好野,只是一般平價大陸野.....接線也是這樣。






今次我用左OYAIDE的鍍銀+銠的AC,因為AMP要解碼我想用銀會好D,而且之前用左好多鍍金,有少少感覺空間感同分析力差左。


接線方面用左德國的Mcap 99.998%純銀單支混0.1%的鈍金99.9%。




第一步我慢慢拆開部機,睇睇咩情況,不過過程好辛苦.....又要甩線....部機又重。







之後見到之前個AC位同本身的兩條接線。接線是焊死在機板上的。



我搞左好耐甩返個IEC座同接線出黎......




計一計原來接線的長度再去用返幾長的純銀線,不過我用長左,因為用越長的純銀去可以冇咁"行"同更厚聲。
焊上OYAIDE的IEC座,焊錫又是用返Mcap的鍚銀金的錫線。


小心的焊上機板上,要注意不要反相,不過我本身都反相開,為左夾返本身用緊條反相電源線,我決定照之前反相去。
要注意焊得實唔實,唔係好易出意外。




我再用1000號水磨沙紙貼在視頻晶片位和電源位的附近,不過我冇用太多會有cut頻的影響,只是小小的面積,而且係牛的附近不要貼上。


大功告成,我手腳慢搞左好耐




===========================================================
===========================================================



搞完一大餐,雖然好 ,不過都要 下機先。


我又係第一時間播我聽開的CD,因為小小改變自己都聽得出MA,
點知一開聲,精神令人為之一震,絕無誇張,全是事實,好聲得很,
因為人聲密度又更上一層樓,這改變我已經在BD機換了純銀線後感受到,但是現在也是叫人驚喜,
喉底聲強得很,沉實而密度高令人冇法想像是AV AMP的聲音,
不過可能你會問純銀會唔會令聲音很尖同叫,但我可答你完全沒有,反而高頻更順耳不利,可能是中低的提升影響吧。
說一下音場,它也更比之前闊,是可感覺得到音樂在包圍自己,
而低頻的沖擊力同潛低力都有明顯提升,很正的低頻感覺。

時間關係,我立即放了GI JOE的BD去試一下,因我相信本身用作解碼的AMP在這一定有其驚喜。
加上昨天試了很久的GI JOE同一段落,因此是有很好的記憶感覺在腦海中。
點知一試之下,很勁,這改變很難在換AMP所獲,
密度質感很高,聲音很突出分明但不會尖同亮,簡單說是聽多左野,
但我不知是否SUB仔定喇叭的影響,低頻很正同很強的衝擊力,估不到掃心口的感覺強了許多,
而且有低頻的跳彈感(可能是喇叭所出的低頻改變了),
整體係提升,令投入感增加,純銀真是夠平衡吧。

但要再說一下畫面,雖然我日光日白開燈睇,不過看到影像比之前更利更立體,線條更緊,明暗位更強。
景深也好,令人物浮出來有前後的距離感,正!!!!!(這情況之前在BD機上也感受到)
我敢講現在和我之前試玩時的BDP LX91的畫面效果分別不大了。

下一部換埋SUB仔接線,睇下會唔會三級跳先。

沒有留言: