2009年8月5日 星期三

MK LCR-750 THX認證監聽喇叭入手+小評

好大盒....





包裝比較簡報


哇....送手套咁高貴?



有THX認證喎@_@





岩岩夠放


全家幅



  • 大家有玩開AV都知咩係M&K,不過M&K同MK E個問題我就唔會係度講啦。
  • 話說有次我走上米樂試聽左E對MK 750後,搞到有好幾晚訓唔著,
  • 因為未聽過D喇叭睇戲咁過癮的,用"快、恨、準"去形容它最合適,
  • 如果計睇戲方面E個牌子既喇叭可說是一絕,歷史也說出M&K=重低音之代表,
  • 也是家庭影院中十分有地位的品牌。

  • 今日收到新喇叭後,我幾下手腳,花了半小時就安放好佢,
  • D位置係岩岩剛剛好放到。&_&
  • 而且幫佢加埋腳釘,(腳釘昨天才剛剛到手)。
  • 之後立即去試一下開聲先。

  • 因需要返工,所以我只試左幾個字.....
  • 我一手拎隻蜘蛛俠3 BLU-RAY去試。(因我鐘意佢其中果幾段試機位)
  • 而SETTING上,我冇SET過隻喇叭,EQ方面我OFF左,只係求其咁試下。
  • 用28音量一開波就覺得比之前有力好多。
  • SO把十仔加量去配合。
  • 之後播一播小綠魔追PETER仔一後。
  • D聲同之前唔同晒,細緻、清、大大力、好恨好大音壓、有打心口感覺。
  • 睇到我好投入同緊張....好有壓迫感......
  • 之後忍唔住再大聲D去爆下,
  • 點知效果仲正,爆得黎又細緻,動態做得好鬼正,心口係咁比人打......
  • 真係好爆得.....好掂,不過夜晚咁玩法一定比人拍門。
  • 但如果你問有冇米樂果度個效果,我可答你係冇佢水平,
  • SET上、隔音上、放位、線、空間、同RUN IN喇叭問題,我覺得有果種感覺(口味),不過仲未有果種量同定位,可能要花時間去SET一下新音場同RUN IN下可以更接近吧。(可能最大分別係十仔方面)
  • 不過同之前睇BLU-RAY的音效比,已經係幾個世界的轉變。


以上只係新喇叭亂SET的很初步感覺。

遲下會出一個新正報告。

沒有留言: