2009年8月5日 星期三

SUPER HIVI CAST 超級校機天碟入手


  • 剛好有隻S-HIVI CAST係手,可以測試一下它的音場同音效,可以拎黎慢慢校一下
  • E隻BLU-RAY可說係超級貴.....要$900大洋,不過呢內容方面真係好有心制作,是一隻出色的校機天碟。加上我都算係忠實的HIVI讀者,所以對它更有興趣。(最慘係寄黎HK後原裝個黑色BD盒爆左......我為有用其他BD盒同佢換左個包裝.../.\)

  • 尋晚...我SET左AMP同喇叭後。
    當然拎隻SUPER HIVI CAST黎玩下啦,
    而其中有一PART係有班人玩樂器同唱歌的,
    好正個音色、好好聽,佢唱左幾分鐘後,
    突然我聽到好似有車行過同背景人聲的雜聲喎,
    果時我聽到好似我窗口出面傳入黎咁,
    所以我起身去睇下,
    點知最後知道原來係隻HIVI CAST玩野...
    由唱歌的音樂轉左去試背景環境的雜聲,
    不過個感覺好真....
    我奶左野上左檔.....






沒有留言: