2009年12月19日 星期六

汁左件聖誕禮物 PARASOUND A52 後級


係位c兄度汁左件野返屋企



HELLO!因為小弟講過想寫少少REPORT比各位朋等大家了解POWER AMP的優點同好處,所以現在分享下自己感覺啦。

以下是個人主觀到冇朋友的見解,岩聽就聽唔岩聽就當我發UP風啦

其實點解個個 C兄都成日叫人加部POWER AMP呢,其實都有道理,但事前你要明白自己的喇叭是否大食?、自己是否想獲得更細緻更有力的音色?、是否有錢生"行"搵野搞?
如果你中晒以上幾點,加POWER AMP係你為一出路,當然如果你的AV AMP本身不差的話,事實上是需要加一部更好更大力更靚聲的後級。
小弟因為窮,求其搵部PARASOUND A52玩玩,但有人會問POWER AMP A52會否改變小弟的AV AMP PIONEER LX71的聲底呢?,事實上LX71用ICE POWER是行D類功放,屬快聲底的爽快節奏,而A52是A/B類功放,是屬厚暖慢的柔力感覺,兩者一夾後,在小弟身上是感覺是原有LX71的分析力效果 還有、音場比之前大了同深了一點、人聲厚暖度不變、但爽快的快聲底節奏就明顯比之前慢了,大概是A/B類功放的影響吧。
但只是慢聲左咁有咩好???我覺得聽CD時慢聲會更有情感同音樂感,而說到音樂感方面,A52明顯把背樂同人聲的分離度改善,而背景樂器也更有彈跳力同分明,力感也進一步提升,如果你問聽CD比之前用AV AMP好了幾多,我覺得有2成左右。
而一部5CH POWER AMP的好處當然要在看電影上才明顯感受到,我就試下睇睇BLU-RAY啦,點知感覺不錯,雖然之前用LX71已經感覺好好,但估唔到是其實可以更好,雖 說聲底慢了,但睇電影時慢了的感覺不明顯,而換來的是爆炸的能量感更強,相比之前LX71在大場面的爆炸時,71是"BO"的一下比較表面同薄的爆炸聲, 而用了52後就是"BOoo"的一下比較深入同有厚度的爆炸聲,而且各ch喇叭有用不完的能量,任我看未來戰士2018時如何爆如果炸機,所以能量感也比 之前好,而且細緻度也改善了,空氣感同氣紛音場也一同提升,雖說小弟的MK750 SPEAKER已相當易推,但其增益也是明顯同正面,而且也可保留PIONEER AV AMP的8成聲底,只可說聽CD比之前慢聲了,但A/B類就是有這特性,當然想要快聲不如加部用ICE POWER的後級吧,而我覺得如果你喇叭比較大食,加了POWER AMP一定會更大感受,如你問我覺得有幾多成改善比之前的LX71,我覺得大約2-3成。

謝收看發UP風REPORT










1 則留言:

聖誕禮物 提到...

感覺好棒、好特別的聖誕禮物喔~

其實用心就是最好的聖誕禮物~

希望大家聖誕節快樂,

也都可以收到滿滿的聖誕節禮物喔^^