2010年3月27日 星期六

[風景照] 我的家鄉影照

相關討論:http://www.post76.com/discuss/viewthread.php?tid=33227&extra=&page=1

貼一下家鄉隻狗先,e隻養左5個月,好惡下.....
另外仲有隻養左7年的老狗同岩岩養左幾日既狗仔,
我爺爺、麻麻日日都多得幾隻狗陪伴














e隻狗仔係人地唔要送左比我麻麻,第一日見到屋本身兩隻大狗,比大狗訝到震晒,隻大狗仲成日想去咬佢。



不過過左兩日,大狗同佢就FD晒,係度玩黎玩去

隻細狗仔就開始熟,成日追住人黎咬黎玩,不過佢就幾唔留力咬落去.....真係好煩






下圖就是年齡仲大過我,有成30年機齡的PANASONIC CRT TV,
E家仲好WORK,色水還OK的,不過可能平時好少開TV睇關係
本來想買部LCD TV換左佢去比爺爺用,不過爺爺話平日用黎睇新聞,唔洗咁話



黎一張大廳照
其他飯廳、睡房照我就唔公開了



岩岩返去果晚就一家人同埋個親戚去左附近一間飯店度食晚飯,
味道我覺得幾好...(我老豆就話垃圾-_+)
埋單兩舊水 抵丫

























E幾日晚晚都去飲茶,
間茶樓都幾靚下,樓底成九十幾尺高













返去第二日緊係去食下好野啦,
多得親戚車我地去台山度食下海鮮,
真係又幾好味下。
而且見到有惡魚肉食,當然要試下。












































































接著的一天,家人同我一同回祖屋,再去拜山。

講起祖屋,我小時候暑假一回鄉就來祖屋到度過暑假,過了幾年的暑假後就因為老豆係市中買了樓給爺爺、麻麻養老,和因需在這裡開廠,所以漸漸好少回祖屋了,但因為成條村都是同姓同祖宗,日常祖屋多得他們打理了。
祖屋聽老豆講已經有百幾年歷史,從前已過生的伯伯(我爺爺的娘親)也是在這住的,還記得伯伯過生時是九十九歲





門口的這一條滑梯,我細個果時同阿哥成日係度滑黎滑去



E度以前入面養豬的




等我上屋頂再影下全景先




竟然比我係屋頂發現到有羅漢"虫"
仲有仙人掌....










E度係我伯伯從前住的地方,我老豆就係E度出生





這是屋後的養豬種菜的地方




祖屋出面有個魚塘,不過現在我覺得似個菜塘......加上比從前縮水左好多,可能過多兩年冇鬼埋TIM











































































拜山......D墓好亂....路又難行.....
多得親友幫手








































































沒有留言: