2010年4月1日 星期四

[影音] 小投資大回報



十二蚊做到D咩? 食早餐?搭的士?睇場戲?
我諗以上都做唔到,所以我把十二蚊投資落E幾件海棉度,希望海棉比到我有百二蚊的回報啦!



我拆開一看,原來係一開十,每件都係個半銀錢,我有諗過用黎清潔污辱的廚房同汙濕漉漉的廁所,但最後我 的一下想通了。



原來用黎拓起電源線都OK架喎,事關你知D電源線牛根咁粗,鐵鍊咁重,常常會軟左下來同部機出現接觸不良。
點知我用左E個小方法,電源線同機身的接觸位就可以緊緊相扣,而且也可減少了電源線的諧震。
但咁樣又點喎? 會靚聲D咩?
而我試了感覺心理上已經靚聲左D
(要贏人先要贏自己)

不過為左靚聲,我又要再打多條強心針去增強一下心理






話說後樓梯有位阿姐,神神秘秘似拍緊戲,我E為有野睇,點知原來掉垃圾,一問之下阿姐話有件棉座墊唔要,
咁我好奇之下望一望,個款又幾"in"下,咁我同阿姐講:e家全世界都講環保,你知唔知岩岩你差d做左件錯事,仲唔張件野送黎我屋企!


不過講真件野又幾垃圾,冇咩用咁,而且又大件,真係冇位放佢,我就求鬼其放左係TV面前,之後PLAY下CD輕鬆下,
不過我一聽之後,我對金耳朵話我知(冇錯!我都有一對金耳朵),話我知音質出現奇異改變,從金耳朵上我分析到人聲實左、厚左、結像集中左,不過就比原來空氣感差左、中高音質感弱左。

我諗左好耐.......好耐..........好耐........耐........
唔用好過用,拎返出去比返個阿姐,我同佢講:你件野都唔夾我套機,送比我都唔要啦


沒有留言: