2010年5月15日 星期六

[影音] MARANTZ MA500 mono後級入手




















小小report:

我尋晚改左個外接iec位比佢,
之後隊左條northwire 18A double run 比佢開黎試,
因為深夜關係,冇開得好大聲,
播左隻劉華演唱會試下中置,
但感覺冇咩驚喜,但就好似人聲怪怪的,好細聲同冇力??
心諗唔係咁渣ma....
但睇一睇,原來我冇開前置power amp,所以前置冇出聲
咁開返佢之後當然正常返啦,
我就聽左一兩首歌,
不過都係有d唔知點既感覺,人聲係帶點厚,但又好似實左,少左演唱會的空間感,而且好似推前左個中置音場出黎。

到左今早開到正常音壓再聽,感覺都是有一點怪,
跟手我就試下換走條電源線northwire 18A double run,而換返一條比xbox用開的灌沙線試下,
竟然怪怪的感覺沒有了,人聲係冇剛剛咁厚,但就冇咁實同多左分析力,多左演唱會的空間感,中置音場退返後而且同前置的音場一致返了。
原來係之前中置同前置唔夾聲......

不過我再聽左好多首演唱會,感覺雖然效果上冇問題,但又唔見得同之前有咩分別........
用同唔用都一樣聲底同效果......可能125w唔係大.....加上之前都係用110w
等我玩多陣再睇下點夾先。

2 則留言:

匿名 提到...

MA500用來推中置, 效果並不明顯 !
就算用在前置, 亦要跟同廠的 AV Receiver 配合才有顯著效果 !

總之, 它絕不是甚麼神器,
它只是一件給 Marantz 粉絲的補品 !

Anson Hung 提到...

神兵當然唔係啦,
c兄你又唔洗咁講,
以價論貨係超值,
起碼用佢一定比用AV AMP推好.