2010年9月2日 星期四

M&K 750喇叭摩改-part one



玩左750一段時間,覺得本身效果很好,不過都有佢缺點,因為係小弟系統組合上,它都是比較注重分析力的表現,中頻和低頻此終是單薄了一點,雖然已經用了線材同其他方法
改善,但為了追求更平衡的高中低,我決定改一改調一調750的聲底,這樣改一改的改變是比換前面器材的線等等更明顯,但也需要耐心聽一聽,因為有改變不等如有改善,事前要知道自己想要什麼,事後聽聽它是否做到自己滿意的要求。



首先我拎前置黎改,改好後覺得岩聽先再改中置。
其實之前都拆過它來看一看,已預算左要用的接線。而當然今次part one第一步我會改左接線先,因為不要睇少這少少接線,它對聲音影響很明顯,是系統中的最後一道防線,任你之前用左什麼好線材,好器材,它們最後通通會經 過喇叭內容的接線再入分音器再到單元,可能你會問搞咁多野不如升級換新喇叭,但我覺得新喇叭回來都要調聲去配合自己系統,例如你系統冇高音,換新喇叭都是 沒有高音,就算換高分析力的喇叭後也有機會少了低音或中音,所以到最尾都要調聲去平衡,所以不如大刀一揮改左隻喇叭去夾自己的要求,平衡三頻的分佈或取悅 自己口味取向。












好易就打開左喇叭插座,這時需要焊甩接線。




甩左,好易搞。



到單元的接線了。取出單元後會看到分音器的。


分音器上的零件只是一般貨式,但我想還是一步一步更換,會不易迷失。



取出分音器,焊甩接線。




事前準備左tara lab 8N銅接線。

[tara lab 8N銅導電量最高的RSC 8N GEN 2雷射打磨「和諧合金方蕊銅」導體,線蕊表面平滑無匹,對高頻及超高頻訊號傳輸最順暢,並以「真空玻璃球體聚乙烯」電介質所製成,接線高頻平滑細緻,延伸自然,RUN IN至少50小時上聲音才會進入狀況,成熟期約200小時。
要讓高音延伸細緻、氾音堂音自然增加。]



小心焊上。



大功告成,立即開名聲試一試先,心情比換新機更興奮CC



小REPORT:

摩左對前置接線後,
之後聽左好耐a/b test,
聽左好耐整體冇出現問題,冇少左野同出怪聲,
但問題只係好聽左,
佢一開聲我就覺得唔同左個低頻,
又潛又實又勁估唔到750出到咁既低頻,都叫人安慰。
聽樂器真實左,有質感左,
人聲厚左同密度高左,
聽管弦樂個氣勢同動態好正,
而高頻好似冇什麼分別,只係中低改變左,不過我本身就係要中低去改善m&k個薄,e家厚又keep到分析力,但感覺音場冇之前咁深同離箱,應該要再去run in 50小時先。

玩a/b test去試摩左同冇摩的分別,明顯未摩的是比較墟同薄,低頻也薄。
而摩左的750出結他聲會有彈性的尾音,樂器實在又有質量左。
taralab 8N果然好厚聲

用喇叭內接線調音果然好明顯





RUN IN後

前置RUN左30個鐘,E家聽CD真係好正,
D高音有力又鬆帶飄散,有tara lab風味,
分析力比之前剛開聲好左,音場前後感都提升左D



PART ONE 完。

沒有留言: