2011年4月3日 星期日

[BDreview]十多年前的火箭


 圖/文:鐵心心

十多年前的火箭?意思是指這套「絕世天劫」。

而「絕世天劫」,雖然都成十幾年前的戲,冇記錯應該係1998年的,經過十多年至今,特技效果都仲睇得下,故事內容又係大美國英雄主義,但是當年來說還是新鮮的,

我心諗舊片都唔會有靚畫面啦,可惜原來本BD版佢個畫面都真係交足功課,後期優化處理做得真係有心機,而且成像夠利,色彩自然立體,

而且音效方面,藍光版用了DTS-HDMA音效,而佢都幾激下,個低頻都真係誇張到呢,大大力大動態,晚上睇佢要小心一點呢,怕可能比隔離屋投訴,哈哈.

我自己就好鐘意"布鲁斯·威利斯"做戲,因為他夠硬朗,還記得「TEARS OF THE SUN」中他扮演美國海豹特種步隊,真係幾有軍人FEEL,而在「絕世天劫」中他又可以表達出身為父親對女兒的愛,
當然也盡演他一向在戲中的英雄感,不過今次英雄還是要為地球而棄生,當然故事內容其實大家可能而且看過無數次。但是本藍光片版本站卡聲畫角度上還是值得一看的。


-全文完-

沒有留言: