2009年2月23日 星期一

killzone2 短評





比DEMO貼圖細緻左,明顯係貼圖品質提升同是原生1080I,D光影好正,係第二關開始你會感受到,而且好多爆炸同煙霧,係好多比COD4更多更激,而且玩咁耐係唔會LAG,你會覺得越後越精彩,畫面真係家用機上最強,尋晚係咁狂打停唔到手+_+

上一次有震撼既感覺係玩COD4的PC版。MGS4 都比唔到E種震撼比我>.<

DEMO頭果版其實係最普通的,後面D版你會FEEL到D光影貼圖同好正電影感。人物建模很細緻同有質感。

仲有D細節野同一般GAME好唔同,睇得出係有心思去做隻GAME,有咩細節野?太多了講不完,你一入GAME條OP CG片已然會睇到流口水

而且D音效真係好正,音效方面真係係所有GAME黎講最出色,5.1音的定位好正, 我試過係D卒仔度聽佢講野,佢真係有配音,而且遠同近、唔同位置,會有好好的5.1定位。

雖然如果針對計一些效果一些貼圖一些光影,冇可能同CRYSIS比,但整體你一定覺得好正,是一隻好出色的射擊遊戲。

如果係COD迷,E隻會好岩口味。

100分滿分我會比97分

沒有留言: