2009年8月22日 星期六

[喇叭線] Sound From Heaven President X 喇叭線小評





本人只是新手而且是木耳,所以如果分別唔大,我伙冇感覺的。
因很多C兄都推介這條Sound From Heaven President X的線,
所以我也一試了,而且價錢不是貴,抵玩!
但是抵玩之外它效果如何呢? 現在等本人說一下用後感。

本人把它加上SINE的白金蕉插,共六尺三條給了前中置使用,
前中置分別都是MK-750的喇叭。
接著我用05FD播了平日聽開的CD,感覺立體感好了點,分解感提升了點,低頻收緊了點,分析力高了點,不過同想像中的感覺差了點,只可說是好了一點吧。





咁結果我就開始煲一下對線啦,
經我24小時煲左1日後,我再開始試一下,
我用NETBOOK OUTPUT紅白15蚊雞線入AMP LX71,
播我的MP3,點知覺得同之前唔同左,
音場結像力強左,人聲出左而且清色,音場闊又令聲音離箱左,
真係同之前有明顯提升,估唔到播MP3都咁好聽,
而且描寫力同分析力好強(可能換左新喇叭掛),
以前聽果首歌時係聽唔到咁多細微的聲音,
現在好高分析力,可說把所有細微的聲音都給你聽到一樣。
當然之前聽CD都覺得比之前好左,不過因為訊源本身已一流,
所以用本質訊源差的MP3更為有明顯感覺。

接著播一下BLU-RAY,結果高音再出了,分析力一流,空間感強了,效果提升令我滿意,
由其人聲的清析和空間感真不錯。結果令我看BLU-RAY時更為投入,環境聲做到十分細緻。
果然是一條好線。


沒有留言: